Dag 15: Las Vegas

17 september 2017 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Dag 15, zaterdag 16 sept., Las Vegas

We staan om 10:15 op en na ontbijt op de kamer gaan we bij het zwembad liggen in de schaduw van 1 boom alleen René heeft schaduw, Norbert vindt de zon gelukkig heerlijk.

Na lunch op de kamer bezoeken we de Coca Cola store waarna het bijna rennen is om op tijd bij De Linq te zijn want dat is 1 uur lopen vanaf Luxor. We zijn gelukkig op tijd. De deuren zijn nog niet open. Als we dan naar binnen mogen gaan we eerst op de foto met 'Cher', het is een redelijk grote zaal maar het is niet uitverkocht. De airco staat goed aan... Na de openingsact komt Frank Marino à la Joan Rivers haar verhaal doen. Het is bijna stand up comedy, heel grappig. We hebben het geluk om vandaag Celine Dion, Madonna, Whitney Houston, Bette Midler, Diana Ross, Patty la Belle, Dolly Parton en Cher te mogen zien optreden. Heerlijk. Tussendoor komt miss Frank elke keer in een prachtige andere jurk de artiest aankondigen. Soms mogen de 'Frank Moreno Dansers' (6 leuke mannen) de artiest begeleiden. Het is een groot feest. Na de leuke show komen de artiesten en dansers in de foyer helpen met de verkoop van programmaboekjes en andere spullen. Voor ons alleen het programmaboekje voor mijn verzameling en daar zit dan meteen een grappig t-shirt bij. We zijn blij om buiten te staan, want je zou het haast niet geloven maar we waren bijna onderkoeld daar. We hebben nu alle tijd en lopen langzaam terug naar ons hotel want de bedoeling is om nog even met de auto naar Freemont Street te gaan om de gekte daar te bekijken. Als we op de hoogte van het Bellagio zijn aan de nadere kant van de straat zien we dat de fonteinen het doen. Na een kijkje in het Paris Hotel (waren we nog niet eerder geweest) steken we over voor een show. Op dit tijdstip (net na 18.00 uur) is er maar elke 30 min een show merken we. Als het donker is gaan ze elke 15 min. We wachten geduldig en het was zeker de moeite waard. Gisteren hebben we niet gezien dat ze zo hoog kunnen spuiten. Erg gaaf! Na een heerlijke maaltijd bij de Panda Express lopen we door naar de Coca Cola store, we hadden nog niet alle etages bekeken en je weet maar nooit... Dan gaan we M&M's World in. Nog meer gekte, maar dan wel een beetje erg overpriced. Er zijn leuke dingen zoals sokken voor mannen 'one size fits most', nou voor kleine voetjes dan. Leuke t-shirts zijn van 100% polyester, dus ook niet erg handig. Nee, hier laten we ons geld niet achter. Dan maar een lekker ijsje bij Häagen-Dazs halen om deze dag af te sluiten. We willen op tijd slapen want morgen vroeg op voor een drukke dag.