21 & 22 april, Dallas en weer naar huis

22 april 2018 - Dallas, Texas, Verenigde Staten

Uber is snel besteld en rijdt voor. Aangekomen bij de Round Up Saloon is het al redelijk druk. De dansvloer wordt goed gebruikt. Je mag niet op je plaats dansen zoals hier on Nederland gedaan wordt, tasje op de grond en met z’n alleen er omheen staan bewegen. Nee, je moet echt de Texas two-step (of variant daarop) doen. Nou, dat doen ze hoor. Leuk om te zien. In Houston viel me al op dat de mannen geen probleem hebben om een dame ten dans te vragen. Gister bij Billy Bob ook al en vandaag staan de koppels weer te swingen. Af en toe komt er een rondje met een paar linedance nummers voorbij en ook dan is de dansvloer vol.  Na een paar drankjes ga ik weer terug naar mijn hotel.

Zondag 22 april

Lekker uitgeslapen en rustig aan alles in de koffer proppen. Ontbijtje bij Denny’s en dan wat zappen voor ik uitcheck en aan mijn terug vluchten ga beginnen. Dit was het dan voor Texas. Het heeft me positief verrast.